Voor mijn verjaardag heb ik een Slice Elite gekregen, maar ondertussen is nummer 3 terug naar de winkel. Erg balen. Nummer 1 deed ineens niets meer (maakte wel geluid, en er bewogen onderdelen, maar hij sneed niet, en ook wilde hij niet meer "centeren"), nummer 2 kreeg na een korte tijd hetzelfde probleem. Contact gehad met Making Memories en Kars (het Nederlandse distributie centrum voor Making Memories) en de machine ging weer terug, en ik kreeg nummer 3. Deze deed het prima. Tot van de week...ineens deed hij niets meer... Na telefonisch contact te hebben gehad met Kars is me duidelijk geworden dat er een hele zending is geweest met mechanische problemen met oa printplaatje (1 van de 3 laat zomaar ineens los bijv.) enz. En als je zo'n machine hebt, vroeg of laat doet ie het dan ineens niet meer... Dus deze gister weer terug gestuurd naar de winkel waar ik hem heb gekocht... In de hoop dat ik snel weer een nieuwe heb, uit een andere zending... Ik baal er flink van. Het is toch een flink bedrag dat ervoor is uitgegeven, en dan 4x pakketkosten...
Maar ik hou moed... een soort van...
ach jee wat een pech!!! ik hoop dat je er nu een uit een goede serie krijgt. En wat raar dat jij die kosten moet dragen!
ReplyDelete