Wednesday, September 02, 2009

Enorm balen! (This blows big time!)

Ik wilde dit even kwijt hoor, zaterdag een pakketje gekregen met bestelde artikelen vanuit USA, daarin zaten welgeteld 2 ponsen en een 12" embossingfolder, terwijl de totaalwaarde van het pakket eigenlijk ruim 200 euro was, en bestond uit diverse ponsen, stanzen, stempelsets, magneetmatjes, speciale postzegels (voor verzamelaars van "The Simpsons") noem maar op.
Maar dat had dus allemaal in dezelfde doos moeten zitten.
Het was een Priority box, en de bonnen zaten er ook in van de producten, alleen het grootste deel van de producten niet.
Ik heb TNT gebeld en zelfs het doane onderdeel van TNT, en die zeggen "het enige wat je kunt doen, is de verzender een onderzoek laten starten", dus dat heb ik aan haar gevraagd, en we wachten nog op reactie, gezien het ook een vriendin van ons betreft.

Wie weet verder nog raad?? Ik kan wel janken!!

***

I just wanted to write about this thing that happened this week...

Last Saterday a package from the US arrived, 2 paper punches and 1 12"embossing folder was what it held, instead of many punches, stampsets, embossing folders, dies, etc.  And the special postage stamps from "The Simpsons" for my hubby. (we can't get these in the Netherlands) Receipts where in the box also. But no sign of opening the box at Doane or postoffice what so ever.
So instead of the 4,1 kg (9,1lb) that's  been sended (and was on the box also) arrived only 905 grams. The rest of the package is LOST... (worth over 200 euro's)
We've contacted the sender (a friend of ours), TNT (post office) etc. but notting...

I can only feel bad, sad and Cry...
Who knows what to do now?
Mini-update; TNT start een onderzoek, ik hoor met 24 uur meer informatie over het vervolg hiervan. De doos is met 4.1kg uit Amerika verzonden, en bij mij met 905 gram aangekomen... nogal dubieus, gezien het feit dat het gewicht ook op de doos staat aangegeven. We wachten hier - met zweet op plekken waar je het niet verwacht - af... Wordt Vervolgd
***
Mini-update; TNT is starting investigation about the missing supplies, and I should get a phonecall within' 24hours about the issue.
We're waiting - with sweat on places you don't expect it to be - ...

To Be Continued

12 comments:

  1. Wat balen zeg! dat heb ik nog nooit meegemaakt, omdat de dozen altijd flink vast getaped zitten.. heel erg vreemd hoor. Was de doos al open gemaakt dat je kon zien? Want normaal gesproken is er eigenlijk niemand die bij het pakketje kan op de douane en de pakketservice na..

    ReplyDelete
  2. misschien dat je met paypal hebt betaald en daar kan aangeven wat er mis is gegaan, zijn altijd goed qua service..

    ReplyDelete
  3. Oh wat erg! Kan me voorstellen dat je hier flink van baalt. Ik kan je helaas geen tips geven hoe je dit verder af kunt handelen.

    Ik wens je wel heel veel succes!

    groetjes Marlieke

    ReplyDelete
  4. Dat is knap balen Karin. Maar misschien kun je inderdaad via PAypal nog wat regelen. Succes ermee!
    groetjes, Elly

    ReplyDelete
  5. Wat afschuwelijk! Maar je bent als je met een creditcard betaalt hebt verzekerd. Het kan heel lang duren, maar je krijgt je geld terug. Volgens mij geldt hetzelfde voor paypal.
    Informeer het eens!

    Groetjes, Loes

    ReplyDelete
  6. Nou dat zou ik ook heel erg vinden!
    Hoop dat het opgelost word!

    ReplyDelete
  7. O wat vreselijk Karin. Ik kan me voorstellen dat je hier heel erg van baalt. Hobbyspullen zijn toch al zo duur en dan voor zo veel geld spulletjes missen. Ik zou er ziek van zijn.
    Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
    xoxo Anita

    ReplyDelete
  8. Bedankt voor je berichtje, ik heb me gelijk als volger bij jou aangemeld, heb je er weer 1 meer ;)

    ReplyDelete
  9. Ahhh, dat is KL^%$%^&&...!

    Ik krijg regelmatig pakjes uit de US binnen en heb gelukkig dit probleem nog nooit gehad. Heb je het pakje van één leverancier gehad?

    Leuk dat je ook zo'n monster hebt rondlopen... ja, Smokey is mooi, maar hij weegt ruim 12 kilo en is enorm..., maar ook zo'n lieverd!

    Groetjes en sterkte (ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt!), Bea

    ReplyDelete
  10. Hallo,

    Kijk op mijn blog aub, je hebt een award!

    Groetjes, Bea

    ReplyDelete
  11. Hallo Karin,

    Ik heb één keer gehad dat er geen pakket aankwam. Toen heb ik de firma gemaild en visa ingelicht. Wanneer je met visa betaald, helpt die jou daarin. Ik heb het geld toen teruggestort gekregen.

    ReplyDelete
  12. WOW i'm so sorry to hear that happened. That's awful. I hope you are able to get the rest of the package soon replaced. :)

    XO

    ReplyDelete

Thanks for your comment!

Luv, Karin