Tuesday, September 29, 2009

Toch maar een kaartje (a card anyway)


Ondanks dat ik op mijn kamer niks kan doen, heb ik toch maar een kaartje gemaakt (op bed met een tafeltje). Ik ben gek op rood en roze en dat kun je ook wel terugzien denk ik. De bloem is gesneden,
vellum achter de bloem verwerkt, en stickles voor wat glitter,
al zie je dat niet echt terug op de foto, net als de rhinestones op de kaart en het vlindertje.

***          ***          ***
I can't really do anything in my room, but i just had to make a card so i did it on my bed, with a bedtable. I just LOVE reds and pinks,
and i think you can see that in my card. I used vellum underneath
the cutted flower, put some stickles on the leaves for some bling and added some rhinestones, even though you can't really see it in the picture. The text is heat embossed just as the flower in the center (with some clear embossing for some shine).




15 comments:

  1. Isn't it relaxing to just sit and craft?! Love your card...it's just perfect!

    ReplyDelete
  2. Erg mooi Karin met de grote bloem! Het vlindertje maakt het helemaal af!
    Ik had je wel willen zien zitten.... met je bedtafeltje...

    Groetjes, Loes

    ReplyDelete
  3. woww zeg das mooi karin!
    Groetjes Tiets

    ReplyDelete
  4. Hi Karin! Your card is beautiful! I love it! :0) XOXO, Julie. :0)

    ReplyDelete
  5. Volgens mij is dat een heel goed tafeltje want hij is erg mooi!!

    ReplyDelete
  6. Mooie kaart is dat geworden Karin!
    Dank voor je berichtje op mijn blog.
    Ik heb de pompoen inderdaad ingekleurd met Copics.
    Kom gerust even langs om een kansje op mijn blogcandy te maken.

    Groetjes van Stempelientje

    ReplyDelete
  7. Een hele mooie kaart hoor meis :)
    liefs Astrid

    ReplyDelete
  8. Bedankt voor je reactie op mijn blog karin! Over niet standaard gesproken: een kaartje zoals deze heb ik werkelijk nog nooit eerder gezien, prachtig! ben meteen een follower geworden van jou blog!

    Groetjes!

    ReplyDelete
  9. Prachtige kaart is t geworden zo met dat bedtafeltje. Je bent dus niet alleen creatief op kaarten maar ook in bed hihi
    groetjes, Anita

    ReplyDelete
  10. Hoi Karin!!

    Ik was via via aan het neuzen op de blogs en toe kwam ik bij jou uit.
    Wat een super mooie kaart en een erg leuke blog!

    Liefs mariska

    ReplyDelete
  11. Love the new card! So pretty! Nothing like crafting in bed! ;) It turned out great.

    Lisa

    ReplyDelete
  12. Hi Karin, you could use a cocktail stick/toothpick to do the centre of the flower, it's just easier with a quilling tool.

    ReplyDelete
  13. Hoi Karin, zoals je wellicht al gemerkt heb, ben ik een aantal weken niet / nauwelijks achter de computer geweest en ook niet achter mijn scraptafel. vandaag wel weer eventjes. Wat is deze kaart onwijs mooi geworden zeg! Leuk! Ik las ook dat het onderzoek naar je pakketje no steeds niet is opgelost. Zucht...wat vervelend voor je!

    Groetjes Marlieke

    ReplyDelete
  14. I love this card! XOXO, Julie. :0)

    ReplyDelete

Thanks for your comment!

Luv, Karin